Beste Waterlanders, ouders en supporters, afgelopen zaterdag was Middelburg voor ons 1e team helaas ‘een brug te ver’ en werd een onnodige nederlaag mee retour genomen. TBM streed prima in Hoorn en de cubs, maar ook junioren waren vrij. Voor zondag verviel de wedstrijd van ons 2e team omdat het Gooi wat probleempjes had, wedstrijd wordt waarschijnlijk in november ingehaald. Het 3e mocht het in de enige echte streek derby op nemen tegen clusterpartner West Friesland. In de eerste helft leek het een ‘walkover’ te worden voor de West Friezen, maar de 2e helft gaf een totaal ander (Waterlands) beeld, zodat beide team met opgeheven hoofd het veld konden verlaten. En onze meiskes wisten knap hun tweede overwinning in Alkmaar te behalen echter het Colts cluster ging onderuit tegen landskampioen de Haagse RC. Verder wil René van Waveren, bij deze, iedereen bedanken voor het boeket wat zijn moeder is toegezonden.

Het komende weekend zijn de TB vrij, hebben de mini’s een bondsdag in Hilversum, spelen de cubs thuis (in Den Helder) en junioren thuis (in Hoorn). Ons 1e team heeft nu 2 weekend rust en kunnen herstellen van de pijntjes, De reserveteams gaan wel manmoedig door, beiden wacht een pittige uitduel, waar uiteraard weer alle manschappen nodig zijn. Hilversum en Alkmaar zijn hun doel. En onze dames, voor hen het belangrijke thuisduel tegen hun naaste concurrent uit Deventer, de Pickwick Ladies! Ze spelen ‘thuis’ in Hoorn. Maar voorafgaand aan het weekend hebben we komende vrijdagavond onze eerste clubavond, wat het programma precies is, weet ik niet (ik laat me graag verrassen), er staat i.i.g. een ideeënbus voor invulling van de komende clubavonden (iedere laatste vrijdag van de maand). Vast staat dat er een gemeenschappelijke training wordt gegeven aan veteranen, 3e team en liefhebbers (20.15 – 21.30 uur). Daarna is er i.i.g. bier en ….(en iedereen is natuurlijk welkom)?

De nieuwe roosters voor bar en schoonmaak staan op onze site en wordt aan de betrokkenen een mail toegezonden. Hoe moeilijk kan het dan zijn om te komen? Zou prettig zijn als iedereen af en toe zijn GTA 5 even uit doet en zijn verplichtingen naleest….

Het weekprogramma (week 39), volg onze site inzake afgelastingen of de omkeerregeling:

vrijdag 27 september (bestuursafgevaardige: Arjan)

20.15 uur: Aparte Training (3e team, veteranen en liefhebbers (m/v), daarna …?)

zaterdag 28 september (bestuursafgevaardige: nvt)

xx.00 uur: RC Waterland (Turven en Benjamins zijn vrij)

10.00 uur:  RC Hilversum – RC Waterland/DH (mini’s bondsdag in Hilversum, vertrek om 08.45 uur)

1x.00 uur:  RC Waterland/DH – Noord combi 2 (cubs thuis in Den Helder, vertrektijd hoor je nog)

12.00 uur:  RC Waterland/WF – RC Gouda/Haagse (junioren spelen in Hoorn, vertrek om 10.30 uur)
xx.00 uur: RC Waterland 1  (eerste team is vrij)

zondag 29 september (bestuursafgevaardige: nvt)
13.00 uur: RC the Dukes – CAS/RCW/Alk/DH (colts naar Den Bosch, vertrektijd hoor je nog)

13.00 uur: RC Waterland/WF – RC Pickwick Players (dames in Hoorn. Verzameltijd hoor je nog)
13.00 uur: Alkmaarse RUFC 2 – RC Waterland 3 (3e team nu eens tegen hun 2e? Verzamelen om 11.11 uur)
14.30 uur: RC Hilversum 2 – RC Waterland 2 (2e team, vertrektijd hoor je nog)

Het barrooster voor komend weekend*):
vrijdag 27 september:
Frank / Sylvia

zaterdag 28 september:
nvt

zondag
 29 september:
nvt

*) zelf voor vervanging zorgen als je niet kunt, aub

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 30 september (19.30 – 21.30):
Dennis Kraay

Peter van Gessel
Thomas Bakker
Dick de Vries (uit München?)
Johnny Manvis

succes,