hoodieDe jubileum hoodies zijn een groot succes geweest. We horen al enthousiaste verhalen over de hoodies en we zien ze al regelmatig op scholen, op straat en natuurlijk op de club. De uitverkochte maten zijn inmiddels bijbesteld en we verwachten ze dinsdag 8 oktober op de club te hebben. Vanaf die datum kun je terecht bij Yvonne Heijne (dinsdagavond) of Martijn Schram (donderdagavond) om de bestelde hoodies op te halen.
Voor degenen die nog niets hebben besteld: Er zijn nog enkele maten beschikbaar. Dit is op basis van op=op want er wordt niet meer bij besteld. Heb je interesse spreek dan Yvon of Martijn aan en laat je naam opschrijven. Deze laatste hoodies worden pas verkocht als alle eerder bestelde hoodies zijn geleverd en om te voorkomen dat we een hoodie verkopen die eigenlijk voor iemand anders bedoeld was.