Beste Waterlanders, ouders en supporters,

Veel rugby, veel benoemingen en veel feest, zo zag het afgelopen weekend er uit. TBM floreerden als vanouds, de cubs gingen in Leiden nipt ten onder en de junioren wonnen ook hun laatste duel. Dat zelfde deed ook het eerste team thuis tegen de concurrent uit Amstelveen. Daarna de complimenten aan JC en EC die een geweldige GALA-avond voor zowel jong als oud hadden georganiseerd. Zo konden cubs en junioren smullen van allerlei lekkers en vanaf 20.00 uur was het feest voor de 'groten'... En zeer volle kantine met vrijwel iedereen die zich netjes aan de dressing code had gehouden. Dit gaf een feestelijk geheel, muzikaal omlijst door onze eigen Nick Memphis. En naar alle genomineerden en verkozenen, gefeliciteerd en voor komende seizoen de lat wat hoger leggen, kom je weer in aanmerking.

Het komend weekend is het wat rustiger, TBM gaan wel onverdroten door, ditmaal in Castricum en in Amsterdam spelen onze junioren een landelijke platefinale. Laat het stadion rood-wit-blauw kleuren... Verder is de wedstrijd RC Waterland - LRC DIOK gecanceld, geen generale voor volgende week, dus. En de zondag blijft een blancorugbydag. En maandag, tja, als de weergoden onze koning toch nog een beetje sparen, kunnen we elkaar misschien op de Koemarkt feliciteren...

De onderstaande oproep heeft iets geholpen maar nog steeds niet genoeg, of gunnen jullie die arme Spaan het niet?
De Verkiezing Clubhelden van de amateursport is gestart dus er kan op jou gestemd worden. Roep al je familie, vrienden en clubgenoten op om te stemmen en wie weet win jij
straks €25.000,- voor Rugbyclub Waterland. Stemmen kan tot en met 26 april 2015.

Als iedereen gehoor geeft aan bovenstaande oproep, maken wij als vereniging kans op bovenstaand bedrag.

Als laatste, de 4 teams zijn ingeschreven voor het Ameland beachrugbytoernooi en de boerderij is gereserveerd. Het wordt wel zo langzamerhand tijd dat nu ook onze persoonlijke inschrijvingen en betalingen gaan plaatsvinden. Via onze site kun je je inschrijven voor de overnachtingen en beach BBQ, wil je toch liever met de Baba's BBQén op de boerderij, kan dat ook, dan moet je dit laatste bij mij aangeven (en betalen).

Het programma (week 17)

zaterdag 25 april (bestuursafgevaardige: nvt)
10.30 uur: CAS RC - RC Waterland - RFC Haarlem (TBM naar Castricum, vz. 09.00 uur)
14.00 uur: Tovaal/Oemoemenoe - RC Waterland (platefinale junioren bij NRCA, vz.12.00 uur)
15.00 uur: RC Waterland 1 - LRC DIOK 1 (cancelled)
xx.xx uur: laatste kans om op Hans Spaan te stemmen voor clubheld (zie boven)

zondag 26 april (bestuursafgevaardige: ook niet nodig)
Helemaal niets

maandag 27 april (bestuursafgevaardige: op vrijwillige basis)
15.00 uur: Koemarkt (hiep hiep hoera)

En, om alvast te noteren, het 30e Waterland rugbystratentoernooi wordt gehouden op zondag 7 juni! Doe je best met formeren!