Beste Waterlanders (jong en oud), ouders en supporters, er valt niet veel te melden over het vorig weekend, vanwege de natte velden in Zaandijk en Purmerend viel het rugbyfestijn in Zaandijk grotendeels in het water. Alleen onze jeugd mocht daar nog wat rondspetteren en een soeppie toe doen. De coltswedstrijd werd op het laatste moment verkast naar Den Helder, waar m.i. verrassend werd verloren tegen promovendus RC Rotterdam/Sparta. En in Parijs aanschouwden een groot aantal Waterlanders de superspannende wedstrijd tussen Frankrijk en Australië (met een dansende en draaiende Franse winger...).

Voor het komende weekend ogen de weergoden wat coulanter, waardoor we weer volop kunnen genieten van het rugby. Op zaterdag verhuizen TBM richting Haarlem, spelen Cubs en Junioren (wedstrijd is omgedraaid) thuis tegen Gouda en hebben we een fraai slotakkoord, ons 1e team tegen het vreemdelingenlegioen uit Amersfoort.
Zondag is wel wat rugby matiger, alleen het 2e team mag op visite bij RC 't Gooi in Naarden en de Colts mogen hun tegenvallende start revancheren tegen de andere promovendus, RC Hilversum.
De Daames (zij halen hun wedstrijd op 30 november in) en het 3e team (21 december wordt hun wedstrijd tegen RC Zaandijk ingehaald) zijn vrij.

Bijna alle roosters staan luid en duidelijk op onze Waterland site (gewoon eens kijken, ook voor alle actuele Waterland nieuwtjes en foto's)

Een sportief weekend toegewenst,
Hans

Zaterdag 22 november (bestuursafgevaardige: Koos)
10.00 uur: RFC Haarlem - RC Waterland (Turven, Benjamins naar Haarlem, vertrek 08.50 uur)
10.00 uur: RFC Haarlem - RC Waterland (Mini's ook naar Haarlem, vertrek 08.50 uur)
12.00 uur: RC Gouda - Waterland/Alkmaar (Junioren eerder, vz. 9.30 uur)
13.00 uur: RC Waterland - RC Gouda (vz. ong. 12.00 uur)
15.00 uur: RC Waterland 1 - RC Eemland 1 (wordt weer een mooie wedstrijd, vz. bekend)

Zondag 23 november (bestuursafgevaardige: nvt)
12.00 uur: RC Hilversum - RC Waterland/CAS (Colts naar Hilversum, vz. bekend?)
13.00 uur: RC 't Gooi 3 - RC Waterland 2 (altijd verrassend 't Gooi thuis, vz 11.00 uur)
xx.xx uur: RC Waterland/RCZ (dames zijn vrij)
xx.xx uur: RC Waterland 3 (3e is vrij (om het 2e aantevullen))