Beste Waterlanders, ouders en supporters, ook afgelopen weekend weer afgelastingen, wederom mochten onze TBM de wei niet in. Dat gold niet voor ons gehavende 1e team, dat mocht opdraven in Hoek van Holland en ging daar helaas roemloos ten onder (hoe ging dat verhaal ook al weer met die 10 kleine negertjes….). Op zondag kwam alleen ons 2e team in actie tegen het veel hoger geplaatste 2e team van de Utrechtse studentjes. Na veel strijd en een forse neuscorrectie voor Bartje werd er verdiend een wedstrijdpunt meegenomen naar Purmerend. En de rekenmeesters weten het, elk puntje is goud waard!

Het komende weekend staat al behoorlijk in het teken van de voorjaarsvakanties (jeugdtrainingen gaan gewoon door), alleen het eerste team dient onvermoeibaar door te gaan. Ditmaal ontvangen zij rivaal Amstelveen. Laat iedereen die niet naar het zuiden trekt om de lange latten aan te binden naar onze rugbyvelden gaan om ons vlaggenschip een hart onder de riem te steken, ze hebben het nodig! En op zondag hoeft alleen het derde team een inhaalwedstrijd te spelen bij de Velzenbroekse vrienden van de Smugglers. Ook voor dit team geldt, het is vakantietijd, dus op elke achterblijver wordt gerekend. En ook de six nations halen hun kicksen weer uit het vet.

Heb je overigens al genoteerd dat we vrijdag 28 februari een z.g. back-to-tour avond hebben, waarin jouw leukste tour luister wordt gezet en vergeet vooral je favoriete touroutfit niet mee te nemen. Nieuwsgierig, check de posters. Vanaf 20.30 uur. Aangevulde derde team training gaat deze avond gewoon door!

Het weekprogramma (week 8), volg onze site inzake afgelastingen of de omkeerregeling:

zaterdag 22 februari (bestuursafgevaardige: nvt)
xx.xx uur: RC Waterland (Turven en benja’s zijn vrij)
11.00 uur: RC Waterland/WF (mini’s hebben RTC of zijn vrij)
xx.xx uur: RC Waterland (cubs zijn vrij)
xx.xx uur: Noord comb – RC Waterland/WF (juniorenwedstridj is uitgesteld, dus vrij)
15.00 uur: RC Waterland 1 – Amstelveense RC 1 (1e team, verzameld rond 13.30 uur)
21.00 uur: Wales – Franrijk (Six Nations,derde ronde)

zondag 23 februari (bestuursafgevaardige: nvt)
xx.xx uur: CAS/Alk/DH/RCW (colts zijn vrij)
xx.xx uur: RC Waterland/WF/Z (dames zijn vrij)
13.00 uur: RC Smugglers 1 – RC Waterland 3 (op naar Velzenbroek, vertrek om 11.11 uur)