We zijn weer online! Na een aantal dagen werk is de website van Rugby Club Waterland voorzien van een nieuw en fris uiterlijk! Op de homepagina zijn de veranderingen duidelijk merkbaar. Er is meer ruimte gemaakt voor de agenda met de komende activiteiten en zijn ook alle club uitingen in de social media zijn te zien. Zo blijf je bijvoorbeeld zonder Twitteraccount op de homepagina toch op de hoogte van tussenstanden en uitslagen. Ook zie je nu de video van ons Youtube kanaal voorbijkomen van het dameskampioenschap! Zeker het kijken en nagenieten waard!

Bij de teams is het wedstrijdprogramma/uitslagen en de competitiestand op één pagina samengevoegd. Zo ben je snel op de hoogte hoe je eigen team er voor staat. Ook kun je onder teams overzichtelijk de teamfoto’s van de afgelopen 30 jaar terugvinden. Heb jij een teamfoto die nog niet voorkomt in deze eregalerij van Waterlanders? Laat ons dat dan weten, we maken graag alle seizoenen compleet!

Dat zijn de grootste wijzigingen, maar je zult zien dat zo goed als alle pagina’s voorzien zijn van een nieuw uiterlijk. We wensen je dan ook weer veel kijkplezier op de site toe! De komende tijd zullen nog wat puntjes op de i worden gezet. Aanbevelingen en toevoegingen zijn natuurlijk altijd welkom. De website van onze club blijft aangenaam voor de bezoekers als iedereen zijn steentje bijdraagt om de website up-to-date te houden!