Beste Waterlanders, ouders en supporters,

Afgelopen weekend zijn onze senioren druk zoekende geweest naar wedstrijdpunten, maar alleen ons derde wist 1 puntje mee naar Purmerend te nemen. Het lag niet aan de strijdlust, maar meer aan de geringe teambezettingen. Helaas zijn lichte blessures en weekendwerkers hier debet aan. Laten we er vanuit gaan dat dit het komende weekend beter gaat uitkomen, ondanks de Dam-to-Dam-loop. Beter deden onze dames het, zowaar met een volle bank reserves werden de Fijne Friese Famkes met een nederlaag over de afsluitdijk teruggestuurd. En met onze jeugdteams ging het helemaal top, onze cubs revancheerden zich van hun nederlaag van vorige week. De junioren pakten bij hun eerste wedstrijd de volle overwinning en ook het Colts cluster deed goede zaken in Tilburg.

Het komende weekend mogen TBM richting Hoorn, zijn de cubs vrij en spelen de junioren hun eerste thuiswedstrijd. En ons eerste team mag al vroeg aan zijn wereldreis beginnen. Ik heb begrepen dat er nog een paar plaatsen vrij zijn in de bus, wil je mee, geef dit zo spoedig mogelijk door aan dhr. Spaan! De dag erop speelt het Colts cluster ‘thuis’ in Castricum, mogen onze dames naar (waarschijnlijk) Alkmaar en ontvangen het 2e en 3e team thuis hun tegenstanders uit Hoorn en Naarden. Met een herfstzonnetje natuurlijk zeker de moeite waard om langs te komen (en neem dan gelijk je spullen mee, we hebben iedereen nodig).

De nieuwe roosters voor bar en schoonmaak staan als het goed is weer op onze site en zijn de betrokkenen via de mail toegezonden. Deze maand zal ik het ook nog vermelden in deze weekmail, maar hier ga ik geen gewoonte meer van maken. Gewoon ff opzoeken…

Het weekprogramma (week 38), volg onze site inzake afgelastingen of de omkeerregeling:

zaterdag 21 september (bestuursafgevaardige: Manfred?)
10.30 uur: RCWF/RCDH/RUSH – AAC – RCH – RC Waterland (TBM naar Hoorn, vertrek om 09.40 uur)
1x.00 uur: RC Waterland/DH (cubs zijn vrij)
12.00 uur: RC Waterland/DH – Haagse RC (junioren thuis, verzamelen rond 11.00 uur)
15.00 uur: EZRC Oemoemenoe 1 – RC Waterland 1 (eerste team + fans, bus vertrekt rond 11.00 uur?)

zondag 22 september (bestuursafgevaardige: ?)
12.30 uur: CAS/RCW/Alk/DH – Bas/DIOK/BSN/Hook (colts thuis bij CAS, vertrektijd hoor je nog)
13.00 uur: Alkmaarse RC/Hrlm – RC Waterland/WF (dames bij Alkmaar? Verzameltijd hoor je nog)
13.00 uur: RC Waterland 3 – RC West Friesland (3e team, verzamelen om 11.54 uur)
14.30 uur: RC Waterland 2 – RC Gooi 3 (2e team, verzamelen rond 13.15 uur)