Beste Waterlanders, ouders en belangstellenden, afgelopen zaterdag was het weer gezellig bij ons clubje, wel 67 deelnemers verdeeld over 8 teams streden, ondanks Pinksteren en de koude, hun 'landen' wedstrijden. Zo was bijvoorbeeld Ierland met een geheel eigen shirt gekomen. Na de voorrondes en halve finales ging de uiteindelijke finale tussen Engeland (met veel Polen en Lanen in het team) tegen Zuid Afrika (met heel veel Rompen in het team), waarna de Saffies met de uiteindelijke Pinksterwinst naar huis mochten. Daarna allemaal aan het vlees van barbecue en zo en ten slotte nog een klein afzakkertje voordat onze Bob zijn Waterloo te gemoed trad. Het was weer een leuke dag (behalve voor Bob). Na een rustdag op 1e Pinksterdag togen onze dames en een mix van heren 2 en 3 richting Hoorn voor deelname aan het bekende Oranje buiten toernooi (ditmaal een toernooi war je grote delen van je inschrijfgeld wel mocht opeten). Met een fris windje werd ons heren team uiteindelijk 4e van de 6 teams en onze dames, hoe kan het ook anders, mochten de 1e prijs (eveneens van de 6) mee naar huis nemen.

Dit is mijn laatste weekmail van dit seizoen, en dan ook met de laatste activiteiten die ik nog in mijn agenda heb staan. Ergens in augustus kom ik voor de liefhebbers wel weer in de lucht. Komende vrijdagavond de 3e team BBQ, met aansluitend rugbygolf en de 30 seconden kwis. Zaterdag zouden cubs en junioren de voorrondes van de nationale sevens gaan spelen, de cubs gaan nog, de junioren moesten zich, bij gebrek aan voldoende spelers, terugtrekken... Eventuele finale is op zaterdag 4 juni. De dames gaan naar het Mariken toernooi in Nijmegen en in Purmerend komen de Old Diemonians langs.
Vergeet verder niet vrijdag 27 mei langs te komen met de Algemene Leden Vergadering, wel zo netjes. En dan voor de liefhebbers is dat weekend uiteraard de Amsterdam Seven, 2 dagen Sevens plezier. En 2 weken later is het beachrugby op Ameland waar 6! Waterlandteams aan meedoen, kan het niet genoeg zeggen, met zoveel spelers en speelsters is de boerderij zo vol en wie het eerst betaald die heeft een plek, al is het 'slechts' een supporter van de Baba's.... (de boerderij is inmiddels al ruim voor de helft gevuld).

En dan, om ons administratieve rompslomp en ergernis en jullie financiële tegenslag te doen voorkomen, mocht je wijzigingen in je lidmaatschap willen (opzegging, aanmelding, omzetting recreantlid naar volledig lid of omgekeerd, geef dat a.s.a.p. en in ieder geval voor 1 juli door aan onze ledenadministratie). Na 1 juli gaat de club er van uit dan je lidmaatschap ongewijzigd doorgaat en worden er dan ook direct externe kosten gemaakt!!

Veel sportief succes en een hele fijne vakantie en allemaal in augustus gezond weer op het rugbyveld, aub,
Hans

Het programma (week 21)

vrijdag 20 mei
19.00 uur: Team barbecue (3e team (en fans) met daarna diverse activiteiten, vz 18.30 uur)

zaterdag 21 mei
11.00 uur: NK sevens voorronde (cubs in Etten-Leur)
11.00 uur: NK sevens voorronde (junioren in Middelburg =cancelled)
10.00 uur: Mariken toernooi (dames naar Nijmegen)

zondag 22 mei
09.00 uur: NK Sevens voor Colts (in Amsterdam, vz ??)

vrijdag 27 mei
20.00 uur: Algemene Leden Vergadering (graag om 19.45 uur aanwezig)

zaterdag en zondag 28 en 29 mei
10.00 uur: HRC beachtoernooi (TBM op zaterdag naar Den Haag)