Beste Waterlanders, ouders en supporters, de koek en zopie stalletjes zijn opgeruimd, laten we als rugbyliefhebbers hopen dat dit zo blijft en de Engelse voorspelling dat binnenkort alles weer vast vriest slechts een gerucht is. Wat gaat er dit weekend gebeuren? Het zal spannend worden, ik vermoed dat niet alle wedstrijden doorgaan, maar toch zeker een aantal. In ieder geval dienen alle spelers (m/v) weer paraat te zijn. Verder wordt dit voor ons 1e team de start van de plate competitie, de vorige keer werden we in een draak van een wedstrijd verslagen, dat terwijl wij toch duidelijk het meeste publiek langs de kant hadden. Hopelijk is er komende zaterdag weer zo’n geweldige Purmerendse schare supporters aan de zijlijn waar te nemen! O ja, en vlaggenschipspelers, let effe op die nummer 3…

En verder gaat komend weekend ook de Six Nations 2013 van start. Uiteraard zal in de kantine, tijdens thuiswedstrijden, gebruik gemaakt gaan worden van ons scherm om deze Europese topwedstrijd te bekijken. Om jullie een plezier(?) te doen zal ik voor de liefhebbers deze wedstrijden ook opnemen in de weekmail (met de Nederlandse aanvangstijden!).
Tot slot nog even de laatste bondsmededeling, de omkeerregeling is nu voor alle competities van kracht. Houd zelf onze site in de gaten of hou contact met je TM. Naar het 3e team toe, vrijdagavond is er weer training en graag aan mij doorgeven of je er komende zondag bij bent!!

En voor alle 33 tourdeelnemers, voor 15 februari dient de 2e betaling binnen te zijn, daar de organisatie al het grootste gedeelte van vlieg- en hotelkosten moet aanbetalen.

De bar- en schoonmaakroosters staan inmiddels op onze site, maar voor het gemak ook nog ff onderaan deze mail.

Het weekprogramma (week 5), volg onze site inzake afgelastingen of de omkeerregeling:

zaterdag 2 februari (bestuursafgevaardige: Manfred)
10.00 uur: RC Waterland (turven en benjamins zijn vrij)
10.00 uur: RC Hookers – RC Waterland (bondsdag voor de mini’s, verzamelen om 08.00 uur)
11.00 uur: RC Waterland – RC Eemland (altijd spannend, cubs verzamelen rond 10.00 uur)
12.00 uur: RC Waterland – RC Eemland (ook spannend, junioren verzamelen rond 11.00 uur)
15.00 uur: Amstelveense RC 1 – RC Waterland 1 (start van de plate competitie, verzameltijd is bekend)
14.30 uur: Wales – Ierland (openingswedstrijd Six Nations)
17.00 uur: Engeland – Schotland (theeslurpers tegen boomstamwerpers)

zondag 3 februari (bestuursafgevaardige: Harrie)
12.30 uur: RC Rotterdam/Emma – CAS/NW (in Rotterdam, verzameltijd onbekend)
11.00 uur: All Blues – RC Waterland (arme daames zo vroeg op, verzamelen om 9.00 uur)
13.30 uur: RC Smugglers 1 – RC Waterland 3 (let op aparte KO-tijd, verzamelen om 11.30 uur)
14.30 uur: RC Waterland 2 – RC ‘t Gooi 3 (zal na 3 maanden wel wennen zijn, verzamelen rond 13.30 uur)
16.00 uur: Italië – Frankrijk (pizzaboeren tegen stokbroodhappers)

Het barrooster voor komend weekend*):
zaterdag 2 februari:
10.00 – tot sluit: Bar ouders cubs en junioren, Keuken (uurtje later) ouders cubs en junioren
zondag 3 februari:
13.30 – tot sluit: Bar ??, Keuken (v.a. 15.30 uur?) ??
*) zelf voor vervanging zorgen als je niet kunt, aub

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 4 februari (19.30 – 21.30):
Koos Veltman
Casper Guit