Beste Waterlanders, ouders en supporters,

De kleinsten deden weer goed hun best in Haarlem, de mini's werden eerste bij de NK plate (hulde!!), de cubs kwamen iets te kort en de junioren deden wat ze moesten doen, winnen. Zo ook het eerste team wat wederom wist te winnen, nu bij the Hookers. En zondag speelden in Purmerend een grote groep jonge rugbymeiden, won het Colts-cluster zijn laatste districtswedstrijd en verloor het 3e team zijn laatste competitieduel in Velzenbroek tegen een (aan)gebrand Smugglers-team. Het 3e blijft overigens wel door trainen in april en begin mei, je kunt gewoon aansluiten (bijv. rugbystratentoernooispelers).

Komend weekend weer een zaterdag volop rugby. Thuis spelen onze TBM, gaan de cubs naar Leiden en spelen onze junioren in Emmen (geen claim krijgen en jullie staan in de finale ;-)) En het eerste team speelt weer eens thuis tegen rivaal Amstelveen. Daarna naar huis haartjes kammen, tandjes poetsen, schoenen laten glimmen, het is dan tijd voor de jaarlijkse Waterland GALA-dag. Alle genomineerden staan al vermeldt op onze site, en wie gaat winnen? Kom en je weet het. Sowieso alle genomineerden, nu al gefeliciteerd. En laat de lat hoog liggen voor jezelf! En zondag, helemaal niets, ok, bijkomen van de GALA-avond!

De onderstaande oproep heeft iets geholpen maar nog lang niet genoeg, of gunnen jullie die arme Spaan het niet?
De Verkiezing Clubhelden van de amateursport is gestart dus er kan op jou gestemd worden. Roep al je familie, vrienden en clubgenoten op om te stemmen en wie weet win jij straks €25.000,- voor Rugbyclub Waterland. Stemmen kan tot en met 26 april 2015.

Als iedereen gehoor geeft aan bovenstaande oproep, maken wij als vereniging kans op bovenstaand bedrag.

Het programma (week 16)

zaterdag 18 april (bestuursafgevaardige: Sjaak en later JC en hele bestuur)
10.30 uur: RC Waterland - RCDH/RCWF/RUSH - ARC (TBM thuis, vz. 09.30 uur)
12.00 uur: DIOK/Bassets - RC Waterland (cubs naar Leiden, vz. 09.50 uur)
12.00 uur: RC Emmen - RC Waterland (junioren naar Emmen, vz. 08.30 uur)
15.00 uur: RC Waterland 1 - Amstelveense RC 1 (1e team thuis, vz. is bekend)
18.00 uur: GALA-avond (genodigde jeugd)
20.00 uur: GALA-avond (senioren, dames, colts, boorcampers, vrijwilligers en zij die het leuk vinden)

zondag 19 april (bestuursafgevaardige: ook niet nodig)
Helemaal niets (2e, 3e en dames zijn klaar en colts hebben een bye)!