Beste jonge en oudere Waterlanders, ouders en belangstellenden,

Er schijnt weer licht aan Waterlands horizon... met een rustende jeugd, 1e en 3e team, kwamen alleen de colts in actie, dit team moest helaas wederom het hoofd buigen en zullen blij zijn wanneer de herindeling plaats vindt. Onze dames daar en tegen moesten tot het gaatje gaan om in Amstelveen mede concurrent de All Blues te bedwingen in de tweeluik om het Winterkampioenschap van de 1e klasse. Komende zondag volgt het 2e deel, maar dan in Purmerend (iedereen die kan komt onze meisjes toch wel even aanmoedigen?). Maar ook ons 2e herenteam wist, voor de tweemaal op rij te winnen en belangrijker, met een gevulde reservebank. Top. Dat zet de neusjes weer in dezelfde richting, toch?

Komend weekend is het weer een vol wedstrijdweekend, en wegens diverse onderhandelingen van onze kersverse wedstrijdsecretaris Thomas (hij heeft er zijn handjes maar vol aan) over KO-tijden en locaties, uiteindelijk deze nieuwe en dus verlate en aangepaste weekmail. De TBM gaat spelen in Alkmaar en de cubs naar het verre Deventer, maar de KO is iets vervroegd. De juniorenwedstrijd die eerst ook en heel laat in Deventer zou worden gespeeld is omgedraaid. Tot slot mag ons 1e team zijn competitie hervatten met een loodzware uitwedstrijd in Castricum.
Op zondag komt de Sint in ons land, maar ook zullen diverse papa's en mama's hun sportieve plicht moeten vervullen. Zo speelt het Colts-cluster thuis in Alkmaar tegen de Haagse RC, gaat het legendarische 3e (papa)team naar Amstelveen, op zoek naar hun eerst winstpartij en reist het 2e team af naar Schagen waar RUSH hen wacht.
En thuis in Purmerend, jawel de tweede Winterkampioenswedstrijd van onze Dames.

Het programma (week 46)

zaterdag 14 november (bestuursafgevaardige: Mark)
10.00 uur: Alkmaarse RUFC - RC Waterland (TB naar Alkmaar, vz 08.50 uur)
10.00 uur: Alkmaarse RUFC - RC Waterland (Mini's ook naar Alkmaar))
14.00 uur: RC Pickwick Players - RC Waterland (Cubs laat naar Deventer)
12.00 uur: RC Waterland/Alk - RC Pickwick Panthers (Junioren thuis, vz 11.00 uur)
15.00 uur: CAS RC 1 - RC Waterland 1 (zware pot voor het 1e, vz bekend)

zondag 15 november (bestuursafgevaardige: José)
14.30 uur: RC Waterland/CAS - Haagse RC (colts thuis in Alkmaar)
14.30 uur: RC Waterland/RCZ - All Blues (dames voor hun 2e WK wedstrijd)
12.30 uur: Amstelveense RC 3 - RC Waterland 3 (3e team iets eerder, vz 10.50 uur)
14.30 uur: RUSH 1 - RC Waterland 2 (2e team naar Schagen, vz 12.30 uur)

Alle roosters staan weer luid en duidelijk op onze site.