Komende zaterdag zal bij de leden, abonnees en sponsoren de nieuwe editie van Try-Out Magazine worden bezorgd. In het 48 pagina’s tellende magazine blikken we uiteraard terug op de Rugby World Cup. Twee maanden rugbypromotie waar gelukkig heel Nederland van mee kon genieten. Voor deze Try-Out gingen we ook op bezoek bij RC Waterland 3-speler Aat Plugge, hij maakte de afgelopen maanden naam als deelnemer van het programma Heel Holland Bakt. In de rubriek ‘Versus’ neemt deze keer Arjan Konijn het op tegen Thomas Termeulen. Arjan was acht jaar lang wedstrijdsecretaris bij Waterland maar gaf met de start van dit seizoen het stokje over aan Thomas.

De aanleg en opening van het nieuwe kunstgrasveld is een mijlpaal voor de club, dus ook daar besteden we natuurlijk aandacht aan. Ed Guit blikt in ‘Fotoverhaal’ terug op deze mijlpaal, maar ook op eerdere hoogtepunten van de club waarbij hij betrokken was. En net als Ed is ook Worktrans al lang betrokken bij Waterland, maar dan als sponsor. We spraken met Philip Jonk, algemeen directeur van Worktrans, over het bedrijf en het sponsorschap.

Natuurlijk ontbreken ook de vaste onderdelen zoals Wie Wat Waterland en de teamupdates niet. Met dit magazine hopen we het zwarte gat dat ontstaat nu die mooie Worldcupwedstrijden voorbij zijn enigszins op te vullen. Heel veel leesplezier!