Beste Waterlanders, supporters, ouders en fans,

We kunnen het wel een spetterende start van 2012 noemen, voor de enkeling die afgelopen zondag niet langs is geweest, u heeft wat gemist. Drie knappe overwinningen van de 3 seniorenteams gevolgd door een zeer druk bezorgde nieuwjaarsreceptie en aansluitend kampioensfeest van ons 1e team. Welke na sluiting van de kantine, vrolijk zijn vervolg kende op de Koemarkt. Buiten de enorme belangstelling van heel veel (oud-)leden, jeugd, sponsoren, ouders en notabelen heeft ook de lokale pers flink uitgepakt door ons uitgebreid (en met vele foto’s) in de media te vermelden. Dit voelt allemaal heel goed, bedankt. Zo ook de organisatoren die deze dag zo vlekkeloos hebben doen verlopen.
En nu weer de orde van de dag, voor de jeugd begint zaterdag hun competitievervolg en de senioren gaan hopelijk komende zondag door met hun zegepraal. Voor het 3e team zal dat waarschijnlijk wel lukken, maar voor het 2e en 1e team wachten wel hele zware wedstrijden. De Amsterdam Academicals, mits compleet, zullen misschien na RCWF hun moeilijkste tegenstander zijn en het in een overwinningsroes verkerende 1e team mag tegen en naar de huidige nummer 2, de Amstelveense RC om minimaal hun laatste puntje te halen. Maar een overwinning zou zeer zoet smaken.

Het weekprogramma (week 2):

zaterdag 14 januari (bestuursafgevaardige: n.v.t.)
10.30 uur: RC Eemland – RC Waterland (de TBM naar amersfoort, verzamelen rond 08.45 uur)
11.00 uur: RC Bulldogs/Gooi – RC Waterland (de cubs naar Almere, verzamelen rond 09.00 uur)
13.00 uur: Amstelveense RC – RC Waterland (de junioren verkennen de boel, verzamelen om 11.15 uur)
zondag 15 januari (bestuursafgevaardige: ??)
xx.xx uur: RC Waterland (de Daames zijn vrij om aan te moedigen)
13.00 uur: RC Waterland 3 – RC Pickwick Players 3 (laatste thuiswedstrijd voor ‘t 3e, verzamelen 12.00 uur)
14.30 uur: RC Waterland 2 – Amsterdam Academicals (het 2e is er nog niet, verzamelen om 13.15 uur)
14.30 uur: Amstelveense RC 1 – RC Waterland 1 (blijft het 1e ongeslagen? Verzamelen rond 12.30 uur)

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 16 januari (19.30 – 21.00), zie ook: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> schoonmaakrooster:
Willem Muller
Stevie Manvis
Wesley Blöte
Thierry Tütüciyan
Ed Guit

En het nieuwe barrooster: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> barrooster
Het 2e en het 3e team moeten na afloop van hun wedstrijd 2 vrijwilligers leveren om keuken en bar anderhalf uur te bezetten!!
Het liefst vrijwillig anders wijst de TM of captain de mensen aan.

groet,
Hans