Beste Waterlanders, ouders, rugbystratentoernooispelers en supporters,

Bij deze alweer de laatste weekmail van dit seizoen, u bent 2 maandjes van me af. Eind juli, begin augustus kom ik weer in de lucht. En wilt u de weekmails niet meer ontvangen, mail me dat dan. En (nieuwe) leden, denk eraan, wil je je lidmaatschapsstatus wijzigen, geef dat dan door via onze website voor half juni.

Als laatste kunnen we afgelopen weekend, ondanks de verwachte ‘gevoelstemperatuur van -20 graden’, terugkijken op een zeer geslaagd rugbystratentoernooi waar de Joop Zoetemelken van ons stratentoernooi, de Swaffelaars, eindelijk met de hoofdprijs naar huis mochten, heren gefeliciteerd en volgend jaar de beker (als jullie die nog terug vinden 😉 verdedigen he. En Rugbyclub Zaandijk gefeliciteerd met het winnen van de plate, de eerste prijs is binnen. Tot komend seizoen, het 3e team staat klaar voor jullie. En de TBM hadden een fijn toernooi in Naarden (onze toekomst gaat maar door met spelen, komend weekend zijn ze te zien in Hoek van Holland, bikkels zijn het). En de afgelaste NK (jeugd) Sevens is verplaatst naar 8 en 9 juni.

Voor alle anderen rest alleen nog het grote beachrugbytoernooi op Ameland, zij die zich hebben opgegeven, graag voor dit weekend het verschuldigde bedrag naar me overmaken, ik heb nu de aanbetaling moeten voorschieten, is niet de juiste volgorde! Ook zij die op zaterdag alleen mee doen met de BBQ, graag alvast storten. Voor onze jeugd is er 20 juni, op onze eigen Koemarkt, nog een beachrugbytoernooitje. En dan begint het grote wachten tot 6 augustus, wanneer de velden weer open gaan en de trainingen weer beginnen (volg onze site voor welke groep wanneer begint).

In de tussentijd, lekker vakantievieren en uiteraard de conditie op peil houden… En kijk eens om je heen of je oud leden of vage bekenden zover kunt krijgen om in het nieuwe seizoen eens mee te komen trainen. Op vrijdagen 9, 16, 23 en 30 augustus (fun for free) zijn er voor de senioren vanaf 20.15 uur beginners rugbytrainingen, samen met het 3e team.

De bar- en schoonmaakroosters staan inmiddels op onze site, maar voor het gemak ook nog ff onderaan deze mail.

Het weekprogramma (week 22), volg onze site inzake afgelastingen:
zaterdag 1 juni (bestuursafgevaardige: nvt)

10.30 uur: Beachrugbytoernooi in Hoek van Holland (voor TB, verzamelen om 08.30 uur)
10.30 uur: Beachrugbytoernooi in Hoek van Holland (voor mini’s, cubs en junioren, verzamelen om 07.00 uur)

zondag 2 juni (bestuursafgevaardige: nvt)
10.30 uur: Beachrugbytoernooi in Hoek van Holland (voor mini’s, cubs en junioren tot 14.00 uur)

zaterdag 8 juni (bestuursafgevaardige: nvt)
13.00 uur: Teamuitje TBM (naar de Hoornse vaart, verzameltijd hoor je nog)

Het barrooster voor komend weekend*):
zaterdag 1 juni:

geen thuiswedstrijden

zondag 2 juni:
geen thuiswedstrijden
*) zelf voor vervanging zorgen als je niet kunt, aub

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 3 juni maart (19.30 – 21.30):
Richard Veenman
Inga Krûna
Andrejs Aleksandrovs
Wesley Blöte
Casper Guit

Extra Ameland info:
Voor de snelle overtocht naar Ameland kun je ook gebruik maken van “Sleep en bergingsbedrijf Veltman”
Richard Veltman 06 – 20620933 (Via internet : www. sbbveltman.nl)
Met een overtocht van min. 10 man moet € 15,- p.p. betaald worden en ben je in 10 minuten aan de overkant.
De overtocht kan op ieder moment van de dag plaats vinden na overleg met Richard.
Maximaal mag hij 12 personen per keer vervoeren per boot (hij heeft wel 2 boten).

fijne vakantie,
Hans