Het was sneeuwruimen geblazen voor de wedstrijd uit. Met sneeuwscheppen gingen onze WAZA dames het veld (in ieder geval de lijnen) zichtbaar maken. Toch een gezellige teambuilding zo met zijn allen. Hierna stond de wedstrijd tegen de all blues te wachten. We hebben al menig malen tegen hen gespeeld en ook al vaker gewonnen, maar toch is het altijd spannend tegen hen.

Gelukkig wisten onze WAZA dames al snel een overhand te nemen en een try te drukken. WAZA speelde weer helemaal ons eigen spelletje en dat speelt goed. Met Lara op de fullback werden er nieuwe mogelijkheden gecreëerd, en ook kwam de bal (vast door de vele training hierop) steeds meer bij onze snelle wings terecht. De try’s bleven van onze kant komen, al kwamen de all blues dames soms akelig dichtbij. Na een schitterende actie werd ook hun harde werken beloond met een try maar daar bleef het de rest van de wedstrijd bij. Onze WAZA meiden mochten op het ijskoude veld, maar met een stralend zonnetje de winst pakken met een eindstand van 37-5.

Volgende week reizen we af naar Leiden om daar diok te ontmoeten op het veld, dat wordt spannend!

Met de sportieve groetjes wederom,
De WAZAmuts