Deze zaterdag (8 september 2012) vertrokken we ‘s ochtens 8:15 van de club om naar het verre Deventer te reizen. Ongeveer na een anderhalf uur kwamen we aan bij het clubhuis van de Pickwick Players om daar te spelen tegen de noord-oost combinatie. Na een goede warming up stonden we om 11 uur om de kick off te nemen, niet veel later viel de eerste try door Johnny, de motivatie om te winnen werd nog groter. Uiteindelijk gingen we met een goede stand de rust. Na de rust hebben we nog een kleine tegenslag gehad bij de zijlijn.

Waardoor de eindstand 5-65 was geworden. Zelf vond ik dat de wedstrijd heel goed gelopen is, de rucks gingen goed, er werd veel gepasst en hard gelopen. Kortom een hele goede wedstrijd voor een team met 10 mensen die voor het eerst op geheel veld spelen en een nieuw team hebben.

Emiel van Beusekom