Er was dit weekend niet veel rugby op de velden. Alleen vier spelers van Waterland en Zaandam moesten aan de bak tijdens een tijdens de RRD (Regio Rugby Dagen) in Almere. Jesse, Dudley, Quinten en Jarno moesten acte de présence geven voor Noord-West Nederland. De eerste wedstrijd was tegen het team van Oost-Nederland. Dit was een wedstrijd vol strijd en mooi rugby en er werd door alle spelers hard gewerkt. Mede door het goede spel en het harde werken van onze mannen kon de wedstrijd worden beëindigd met een 17- 33 overwinning.

De tweede wedstrijd was er een van spanning en hard werken. Ook hier een groot aandeel van de rugbyers van Waterland en Zaandam. Uiteindelijk werd deze wedstrijd gewonnen met 0-7 na heel veel strijd. Ik denk dat wij van ZaWa trots kunnen zijn op onze geselecteerde rugbyers. Trots waren de trainers Luuk en Pierre en teammanager Kevin zeker. Alles bij elkaar was het een mooie dag voor Regio Noord West.

Er was nog een mooie Waterland bijdrage deze dag. Onze Sam floot drie wedstrijden achter elkaar als een echte kanjer. Top gedaan Sam, kan je trots op zijn.