Hier de eerste informatie over de familiedag op hemelvaartdag op 18 mei 2023. Na goed overleg is besloten dat we de volgende dagindeling hebben gemaakt:

Verzamelen op de club: 9.30 uur
Wandeltocht met opdrachten: 10.00 uur
Lunch: 12.30 uur
Start zeskamp: 14.00 uur
Afsluitende BBQ: 17.30 uur

In de volgende nieuwsbrief die over 2 weken uitkomt zullen we weer iets meer vertellen over de
wandeltocht en zeskamp.

Nog even uitleg voor wie deze familiedag is. Iedereen is welkom die lid is van RC Waterland alsmede van de Waterland Eagles als ook van de Barbarians. Ook familie en vrienden van leden mogen meedoen. Een team bestaat uit 10 personen.
Je kunt je natuurlijk ook individueel inschrijven. Wanneer je kunt inschrijven wordt in een van de volgende nieuwsbrieven bekend gemaakt maar kun je niet wachten en heb je vragen dan kun je altijd een van ons beide daarnaar vragen.

Ondertussen gaan we natuurlijk keihard door met de organisatie.

Veel plezier met het organiseren van een team.

Met gezellige groet
Hans en Erna