Via dit bericht wil ik onze leden er op attenderen dat op 19 september de Grote Clubactie weer gaat starten.

Ik zal dit jaar weer de organisatie op mij nemen en hoop dat ik, net als vorig jaar, weer op jullie medewerking mag rekenen. Net als vorig jaar willen we alle leden van de club hierbij betrekken. Dus we willen vragen aan de senioren teams, de Aussie Rulez groep om weer een superlot aan te schaffen. Ik zal tijdens een training hier nader uitleg over geven. Voor de jeugd hebben we een leuke actie in petto. Ook hier geef ik tijdens de uitreiking van de verkoopboekjes uitleg over.

Het is natuurlijk ook weer mogelijk, als de jeugd je per ongeluk heeft vergeten je te benaderen, om online loten te kopen. Als bekend is hoe dit te doen zullen we dit ook weer via de nieuwsbrief bekend maken. De opbrengst voor dit jaar zal naar de volgende projecten gaan. Ten eerste is gedacht om in de kantine een eigen jeugdhoek te verwezenlijken. Ideeën kunnen via de teammanager bij mij ingediend worden. Verder wil de vereniging een project starten waarbij onze gehele jeugd de gelegenheid krijgt om zich nog meer te ontwikkelen. Hoe dit er precies uit komt te zien daar over later meer. Knappe koppen zijn zich over deze opzet aan het beraden.

Dan natuurlijk het op te halen bedrag voor dit jaar. Ik hoop dat we het bedrag van vorig jaar kunnen overschrijden. Het zou mooi zijn als we dit jaar minimaal 4500 euro kunnen inzamelen.

Dus ga alvast familie, vrienden, buren en andere kennissen benaderen dat ze alvast wat geld apart leggen voor de Grote Clubactie voor onze mooie club.

Met vriendelijke groet,
Hans Spaan