Vanavond staat de zevende Supporters van Waterland bijeenkomst op het programma. Supporters van Waterland is een aparte vereniging naast de rugbyclub, met eigen leden, dat als taak heeft het ondersteunen van onze mooie rugbyvereniging. De leden kun je vaak herkennen aan hun exclusieve clubsjaal die ze bij het lidmaatschap krijgen. De leden hebben voor deze bijeenkomst zelf nieuwe ideeën/initiatieven ingebracht, zoals meubilair, apparaten en rugbyclinics. Deze zullen tijdens de bijeenkomst worden gepresenteerd en de aanwezige leden zullen dan zelf ook bepalen of ze deze ideeën wel/of niet steunen. Meer informatie over Supporters van Waterland kun je hier vinden.

Om 19.00 uur staat vanavond het eten klaar voor diegene die zich hier voor hebben opgegeven. Om 19.30 uur zijn alle leden welkom en start de bijeenkomst. Hieronder de agenda voor deze avond.

Bijeenkomst

19.00 uur: eten
19.30 uur: start bijeenkomst

Agenda bijeenkomst

Opening
Financiën
Benoeming bestuursleden
Ingekomen ideeën

• Bordjes en cadeau Gala
  • Bierviltjes
  • Zwarte Piet-pakken
  • Kassasysteem
  • Afrastering terras
  • Massagetafel
  • Jeugdpromotie

Pauze
Stemming
Rondvraag/sluiting

Het bestuur van Supporters van Waterland hoopt op een grote opkomst! Vergeet vanavond vooral je sjaal niet mee te nemen! En als lid geen uitnodiging per e-mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op, dan kunnen we uitzoeken hoe dat komt!