Ondanks dat de eerste “normale” training van 2022 zowel in het donker startte als eindigde, heeft de coördinator van de Grote Clubactie, Hans Spaan, het team van de Mini’s èn twee spelers in het zonnetje kunnen zetten.

Het totaal opgehaalde bedrag is ruim €2300,- wat een hele goede prestatie is in deze tijden. Ruim de helft hiervan is opgehaald door ons “under 12” team, de Mini’s. En via deze weg willen we ook de ouders van de Mini’s bedanken die ongetwijfeld enige support aan de verkopers hebben gegeven.

Luuk ter Weel nam de teamprijs in ontvangst, een teamdag. De teammanagers gaan iets leuks bedenken om het gehele team te bedanken voor hun inzet. Want dat is rugby; je doet het altijd samen!

Wat ook rugby is, is de uitzonderlijke individuele prestatie erkennen en daarmee het team weer te inspireren. Dit jaar bleken we twee topverkopers te hebben met ieder het exact verkochte aantal loten van 87. Hiervoor mochten Nikki Koehl en Bram van Leeuwen een heus schildje in ontvangst nemen, speciaal voor deze gelegenheid gemaakt. Zo’n schildje is een grote eer binnen rugby aangezien die normaliter alleen aan een andere club worden gegeven aan clubs onderling bij vriendschappelijke wedstrijden als dank voor het gastheerschap.

We hopen dat de volgende editie weer net zo’n succes zal worden. Wil je hier aan bijdragen en Hans ondersteunen bij het organiseren van de Grote Clubactie na de zomer van 2022? Neem dan contact op met een teammanager!