Op 5 januari 2020 stond het Oliebollenmixtoernooi gepland als eerste evenement gevolgd door het nieuwjaarswensen voor de vereniging in ons clubgebouw.

Voor het toernooi hadden zich een record aantal mensen ingeschreven! Verdeeld over 11 teams zijn deze 110 deelnemers aan het toernooi begonnen. Met veel plezier werden de korte wedstrijdjes gespeeld waarbij blijkt dat je niet groot hoeft te zijn om een try te scoren. Door de teams werden vier of vijf wedstrijden gespeeld en de winnaar was het team wat het meeste plezier heeft gehad. Welk team dit is geworden mag ieder voor zich uit maken.

Tijdens de wedstrijden kon men genieten van de door de club gebakken oliebollen (dank je wel lieve dames). Nadat alle attributen waren opgeruimd en het zweet van het lichaam was gedoucht werd het tijd om naar het clubgebouw te gaan alwaar de voorzitter zijn nieuwjaar speech hield. Twee maal onderbrak hij zijn speech om Erik Dobber en Hans Spaan de gelegenheid te geven om wat te vertellen.

Erik maakte namens de TC bekend dat drie Waterland trainers het trainerslevel 1 hebben afgerond in 2019. Deze trainers werden in het zonnetje gezet en een mooi applaus viel hen ten deel. Maar er waren ook nog drie dames die training geven en die hebben een prestatie vanjewelste neer gezet door het trainerslevel 2 te behalen. Ook zij zijn in het zonnetje gezet en wij hopen dan ook dat al deze trainers ervoor kunnen zorgen dat wij met de jeugd op het hoogste niveau mee kunnen gaan draaien!

Maar er was nog veel meer goed nieuws! Hans maakte bekend maken wat de opbrengst is geworden van de Grote Clubactie loten. Hans is trots op alle leden want met elkaar hebben we een mooi bedrag bijeen geschraapt. Onze Benjamins hadden samen de meeste loten verkocht en zij gaan dan ook met het team een leuke dag beleven. Luuk ter Weel had van alle leden de meeste loten verkocht en kreeg daarvoor een mooi schildje. Ook mocht hij het bedrag bekend maken…. maar liefst 4334 euro! Hans ook bedankt voor je inzet om een succes van de Grote Clubactie te maken!

Foto’s Oliebollenmix Toernooi (foto’s: Maarten Rabelink)