De eerste wedstrijden van de Rugby World Cup zijn gespeeld, het is tijd voor de eerste tussenstand van de RWC Pool!

Na de wedstrijd Wales – Georgië hebben we twee koplopers: Rijmond de Man en Hans Le Noble. Het moge duidelijk zijn dat de Waterlandse rugbyers van het eerste uur toch wel de meeste kijk op het spelletje hebben… Maar alles is nog mogelijk. Download hier de hele ranglijst. *Update: in de eerste versie zat een fout in de telling, deze is nu aangepast.

Aardig om te zien dat meer dan de helft van de deelnemers niet op Nieuw-Zeeland heeft gegokt als winnaar van de Rugby World Cup.

Door de week zijn er niet veel wedstrijden, RWC2019 heeft zelfs een dag rust ingelast wanneer wij onze eerste paal de grond in laten meppen, netjes van ze. En na het volgende weekend volgt dan de 2e tussenstand. Deelnemers die de Angry bird stickers bij mij inleveren krijgen uiteraard bonuspunten…

Hans Le Noble