De evenementencommissie is bezig om op professionele wijze een pubquiz te organiseren. Deze avond zal gelijk vallen met de laatste ronde van de Six Nations dus op 14 maart 2020.

Vind je dit een leuk initiatief en heb je wel zin om je kennis te testen maak dan een team van hoogstens 4 personen en geef je op. Kosten voor deze quiz bedragen 10 euro per team. Je team mag ook uit minder personen bestaan inschrijfgeld is echter per team. Van ieder team dient er in ieder geval eentje lid te zijn van de club.

Welke leeftijdsgroepen mogen er mee doen? We hebben besloten dat iedereen van de Junioren, Colts, Senioren, Bootcamp, Waterland Eagles en ouders van jeugdleden mee kunnen doen. Voor het beste team is er uiteraard een leuk prijsje.!

Opgeven kan op deze pagina of via de lijst op het prikbord in het clubgebouw!

Hoe gaat deze dag er dan uit zien:

15.15 uur: Wales – Schotland
17.45 uur: Italië – Engeland
17.45 uur: G
elegenheid tot eten
19.30 uur: Eerste ronde pub quiz
20.00 uur: Frankrijk – Ierland
22.15 uur: Tweede ronde pub quiz
24.00 uur: Prijsuitreiking pub quiz

Aanmeldformulier niet (goed) weergegeven? Klik dan hier.