Een zonnige Bevrijdingsdag is een mooi moment om de nominatie’s bij de Cubs en Junioren bekend te maken. Wie zijn genomineerd voor de eervolle status ‘Speler van het Jaar’? Voor alle Junioren wordt hopelijk 10 mei 2014 mei sowieso een hele bijzondere dag. Zij spelen die dag in Amsterdam voor het kampioenschap in de Junioren Cup B tegen Oysters/REL. Heel veel succes mannen!

Bij de Cubs zijn genomineerd (in willekeurige volgorde):

• Daan Horbach
  • Timo Warmerdam
  • Bas de Weerd

Bij de Junioren zijn twee categorieën. Voor de ‘Speler van het Jaar’ zijn genomineerd:

• Willem Buren
  • Storm Vijfeijken
  • Koos de Haan

In de categorie ‘waardevolle speler’, gebaseerd op inzet voor het team, inzet voor de club en betrokkenheid zijn genomineerd:

• Quermy Warmerdam
  • Tim Heere
  • Melle Jongh

Later vandaag worden de nominaties bekend gemaakt van de Supporter van het Jaar, de prijs voor vrijwilligers van de club.