De tweede Try-Out Magazine van het seizoen is uit! In deze editie gaan we met drie Zaanse speelsters van het damesteam, Daphne, Kimberly en Malou, naar de Zaanse Schans. Daar bespraken we met ze hoe ze bij Waterland terecht zijn gekomen. Verder vragen in ‘De Vries versus De Vries’ de broers Dick en Rob elkaar het hemd van het lijf, geeft Ryan Berrevoets tips voor een fit lichaam en spreken we met twee echte supporters van Waterland. Natuurlijk ontbreken de vaste onderdelen zoals Wie Wat Waterland, Fotoverhaal en de Teamupdates niet. De komende dagen ontvangen alle leden en sponsoren deze nieuwe Try-Out, namens de redactie heel veel leesplezier!

Hulp gezocht!
Waardeer je Try-Out Magazine ook zo? En vind je schrijven leuk of ben je heel creatief waardoor je van waarde kan zijn binnen de redactie? Wij kunnen de hulp voor het maken van het magazine heel erg goed gebruiken. Spreek één van de redactieleden eens aan voor meer informatie of mail naar redactie@rugbyclubwaterland.nl.