De turven, benjamins & mini’s hebben zaterdag 5 november Nationale jeugd rugby dag gehad. Op deze dag speelden de turven tegen de Dukes, Gouda, Relpanthers & Sun. De turven hebben het uitstekend gedaan. Ze hebben tegen Gouda gelijk gespeeld en van de Dukes, Relpanthers & Sun gewonnen. De Benjamins speelde tegen de Dukes I, Gouda I, Rel & Sun I. De benjamins hebben wel heel goed gespeeld maar helaas alles verloren. De Mini’s hebben tegen de Dukes 2, Diok 2 & de Pink Panthers gespeeld. Zij hebben 1 wedstrijd gewonnen en helaas 2 verloren, maar wel top gespeeld! Ze zijn echt een team.

De spelers van het Nederlands team waren deze dag scheidsrechters en tussen de wedstrijden door konden de kinderen handtekeningen op halen bij de spelers. Er werden ook nog 3 gesigneerde ballen verloot, dus al met al hebben we een top dag gehad. Klik hier om naar de TBM pagina te gaan en hier om de foto’s van de dag te bekijken.

Zaterdag 5 november:
9:00 de dag begon in de auto op weg naar het internationalen rugby stadion. Rond 9:45 begon het hele waterlandse team aan te komen even bij praten en daarna omkleden. 9:50 begon het opwarmen van de benjamins een lijntje lopen een oefenpartijtje en opgewarmd zijn we. 10:30 begon de eerste wedstrijd Waterland-The Duks. 13:00 was de uitslag van de prijsvraag niemand van het Waterlandse team had gewonnen. Rond deze tijd kon je ook handtekenenigen vragen van het Nederlandse team. Rond 13:15 gingen we met allen team’s een hele groten groeps foto maken. 14:00 nog meer wedstrijden tot rond 16:00 was het afgelopen.
Bento