Zaterdag 21 maart neemt RCW JuRo Unirek het op tegen de Schotse dames van St Andrews University. Aansluitend aan deze wedstrijd wordt er een ladies night georganiseerd met onder andere SHOTsjoelen en karaoke. Ook zal er een kledingkraam zijn waar je kleding kan doneren, de kleding zal vervolgens verkocht worden op de avond zelf (meer informatie over het doneren van kleding vraag Yvonne Heijne). De opbrengst van alle kleding gaat naar het nieuwe clubgebouw, dus heb jij kleding die niet meer wordt gedragen of die niet meer past, doneren maar, wie weet maak je er iemand anders heel gelukkig mee!

Deze ladies night is niet alleen voor de ladies, omdat de mannen helaas niet op tour kunnen willen we die ook in het zonnetje zetten! Speciaal voor de mannen is er BEERPONG toegevoegd aan het event! Dus voor alle mannen; kom gezellig een biertje drinken en een spelletje mee spelen! Uiteraard mogen jullie alsnog verkleed komen Wij hopen dat jullie erbij kunnen zijn! Tot dan.

Update 15 maart 2020: Vanwege het coronavirus zijn de wedstrijd en festiviteiten afgelast.