Dit is dan echt het laatste berichtje over de grote clubactie. Er is weer een superlot verkocht. De koper heet Wesley Koehl en hij is eigenaar van MTP holding bv. Wesley heeft een fysiotherapie bedrijf en traint ook de mini groep. Voor een ieder die door wat voor oorzaak dan ook problemen heeft met het bewegen van zijn lichaam is welkom op zijn bedrijf om hier naar te laten kijken en indien nodig wordt je dan ook behandeld. De club wil dan ook MTP bedanken voor het aanschaffen van zo’n superlot.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie zal ik het totaal bedrag van de actie bekend maken net als het best verkopende team en de beste verkoper. Dan zien jullie hieronder weer de bijgewerkte stand van de verkochte loten.

Stand op dit moment voor de teams

1. Mini”s                      267 loten verkocht
  2. Benjamins              172 loten verkocht
  3. Cubs                      127 loten verkocht

Stand individueel

1. Bram van Leeuwen 80 loten verkocht
  2. Nickey Koehl          58 loten verkocht
  3. Luuk ter Weel          42 loten verkocht

Als je niet benaderd wordt kun je nog tot maandag 22 november loten kopen via deze link.