030Het kan bijna niemand in Purmerend, in Zaanstad of in Hoorn zijn ontgaan. De dames van RC Waterland, RC Zaandijk en RC West-Friesland zijn gisteren kampioen geworden in de Tweede Klasse Noord! In het duel met de grootste concurrent in de competitie, The Pickwick Ladies uit Deventer, lieten de dames zien absoluut de beste te zijn. Hoewel de eerste score in de wedstrijd even op zich liet wachten kwam een overwinning nimmer in gevaar, de dames van Waterland, Zaandijk en West-Friesland zegevierden met 26-0. Direct na afloop van de wedstrijd brak een groots kampioensfeest los. Natuurlijk ontbraken daarbij de (Jip en Janneke) champagne en vuurwerk niet. Kijk verder voor de foto’s die direct na de wedstrijd bij de huldiging van ‘de mutsen’ zijn gemaakt. Later volgen nog foto’s van de wedstrijd zelf.

De beelden van de huldiging vanuit de Waterland Drone: