Vorige week zijn de Senioren en de Colts weer volop begonnen met trainen, deze week start ook de jeugd weer. In de laatste week van de zomervakantie gaan we de spieren opwarmen voor een nieuwe rugbyseizoen!

Met ingang van 11 augustus zijn dit te trainingstijden op de dinsdag- en donderdagen.

• Guppen & Turven (5 t/m 7 jaar): 18.00 – 19.00 uur
  • Benjamins (8 t/m 9 jaar): 18.00 – 19.00 uur
  • Mini’s (10 t/m 11 jaar): 18.30 – 19.45 uur
  • Cubs (12 t/m 13 jaar): 18.30 – 19.45 uur
  • Junioren (14 t/m 15 jaar) 18.45 – 20.00 uur*

*Junioren is kwartier later ivm donderdagen samen trainen met AAC – ene week bij ons, andere bij hen.

Natuurlijk trainen we nog in achtneming van de coronamaatregelen, zoals we dat ook voor de zomervakantie gedaan hebben. Omdat ons nieuwe clubhuis nog niet af is, is het voorlopig ook niet mogelijk om gebruik maken van te de kleedkamers. Kleed je dus thuis al om. Het veld is alleen te bereiken via de ingang aan de Flevostraat.

Alle teams bij de jeugd ontvangen graag nieuwe teamgenootjes. Het is daarom mogelijk om gratis een aantal keer mee te trainen om te bekijken of rugby iets voor jou is. Vragen? Neem dan contact op met jeugdvoorzitter Marcel Tierie via jeugd@rugbyclubwaterland.nl.

Update 10-08-2020

Vanwege de tropische temperaturen is het trainen op kunstgras extra warm. We hebben daarom besloten de eerste jeugdtraining van het nieuwe seizoen pas op dinsdag 18 augustus 2020 te laten plaatsvinden.