Het nieuwe seizoen staat voor de deur en we openen de jeugdtrainingen met een speciaal evenement. Op dinsdag 24 augustus van 18.00-20.00 uur speelt de jeugd, van Guppen t/m Junioren, onderling beachrugby wedstrijdjes op de beachvelden bij KV Purmer. Bring a friend: Alle jeugd wordt gevraagd om een vriendje / vriendinnetje, neefje / nichtje, buurjongen / buurmeisje mee te nemen naar het evenement. We spelen korte wedstrijdjes en geven uitleg over de basisprincipes van het rugby. Het programma op dinsdag 24 augustus 2021:

• 18.00 – 19.00 Guppen, Turven, Benjamins en Mini’s (leeftijd van 5 t/m 11 jaar)
  • 19.00 – 20.00 Cubs en Junioren (leeftijd 12 t/m 15 jaar)

Locatie: Beachvelden bij KV Purmer (Heemstee 65, 1446 HC Purmerend) Deelname aan dit evenement is volledig gratis en onderdeel van het Sport’in Festival. Meer informatie kun je hier vinden.

Veldtrainingen

Op donderdag 26 augustus is de eerste normale veldtraining voor de jeugd. Vanaf heden kunnen we het clubhuis en het veld weer bereiken via de parkeergarage De Beuk. De ingang aan de Flevostraat weer gebruikt worden zoals hij ooit is bedoeld; als noodvoorziening voor de hulpdiensten. Deze zal dan ook weer worden afgesloten en alleen bij calamiteiten worden geopend.

Wegens de bouw van het nieuwe clubhuis en de regels rondom corona hebben we een tijd lang op verzoek van de gemeente gebruik gemaakt van de ingang bij de Flevostraat. Dat was niet ideaal, alleen al vanwege de verkeerssituatie. Gelukkig is dat nu afgerond en kunnen we weer veilig parkeren onder Sporthal De Beuk.

Voor zowel auto’s als fietsen zijn er voldoende plaatsen met een veilige doorsteek naar ons clubhuis. Door de “Blauwe Poort” kun je via de binnenstraat zowel naar de kantine, terras en naar de kleedkamers.

We hopen iedereen weer snel in het clubhuis te zien!