Nu het buiten steeds meer op herfst begint te lijken is het tijd om de zomerkilo’s vaarwel te zeggen. Rugby Club Waterland helpt je een handje. Van 23 t/m 28 augustus kun je namelijk deelnemen aan de bootcamp 5-daagse. Iedere dag (m.u.v. vrijdag waarop je even op adem kunt komen) is er onder de leiding van een professionele trainer een training gegeven. Een garantie krijg je: zweten.

Bring a friend:
Indien je al lid van de bootcamp bent is dit de kans om een vriend, familielid, buurman of collega mee te nemen. Dan weet hij/zij gelijk waarom je er de laatste tijd zo fit uitziet.

Het programma:
Maandag 23 t/m donderdag 26 augustus van 19.00 t/m 20.00 uur
Zaterdag 28 augustus van 12.45 t/m 13.30 uur

Deelname aan dit evenement is volledig gratis en onderdeel van het Sport’in Festival. Meer informatie kun je hier vinden.

Grande finale tijdens opening nieuw clubgebouw
De finale dag, op zaterdag, is tevens onderdeel van een memorabele dag bij Rugby Club Waterland. Op deze dag is tevens de opening van het nieuwe clubgebouw. Daarmee zijn er de hele dag allerlei sportieve activiteiten. Blijf dus gerust kijken om te zien wat onze club nog meer te bieden heeft.