svwAankomende woensdagavond (20 november) is de jaarlijkse bijeenkomst van Supporters van Waterland in het clubgebouw van Rugby Club Waterland. Supporters van Waterland (SVW) is een eigen vereniging naast de rugbyclub maar heeft met haar leden wel het doel de club te steunen. Afgelopen seizoen zorgde het bijvoorbeeld voor de geluidsinstallatie van de rugbyclub en maakte het veel rugbyclinics voor de scholen in Purmerend mogelijk. Meer informatie over SVW kun je hier vinden.

Woensdagavond zullen alle ‘supporters’ bij elkaar komen om samen met het bestuur van SVW terug te blikken op het afgelopen seizoen en de nieuwe ideeën door te nemen voor het komende seizoen. Deze ideeën zijn door de leden zelf ingebracht. Tussen 19:00 uur en 20:00 uur staat een lekkere maaltijd voor de leden klaar. Eet je als lid mee? Vergeet je dan niet vandaag nog op te geven via de mail! Voor de bijeenkomst zelf hoef je je niet op te geven, deze begint om 20:00 uur. Natuurlijk is het op de avond zelf ook nog mogelijk om lid te worden en mee te stemmen met de plannen voor komend seizoen!