Rugby Club Waterland is uitgenodigd voor het Internationale Veteranenrugby Toernooi “Bouclier de Clovis” (Schild van Clovis) georganiseerd door ACS Soissons. Die Franse club was in 2010 te gast in Purmerend om te spelen tegen onze Old Mermaids, en een delegatie is in 2015 al eens wezen kijken hoe de sfeer op dat toernooi is. Die is prima, dus willen we dit keer met een compleet team en de primeur pakken van het eerste Nederlandse team dat daar speelt.

Wanneer: Vertrek zaterdag 29 april (ochtend) – terug maandag 1 mei (einde middag)
Voor wie: Iedereen van 30 jaar of ouder.
Kosten: 175 euro (incl. vervoer, overnachtingen en ontbijt, toernooideelname, BBQ)

Wil je mee naar Frankrijk? Geef je dan voor 31 januari 2017 op per mail via rcw.soissons@gmail.com of de intekenlijst op de club. Geef dan ook aan of je meespeelt. We hebben minimaal 22 spelers nodig om ons in te schrijven.

Aanbetaling € 100,- voor 31 januari 2017 -liefst cash- bij Hans of Marcel. Voor telebankiers is het bankrekeningnummer op aanvraag.

Voor meer informatie kun je bij Marcel of Hans terecht.