Het seizoen is halverwege en we hebben nog een aantal maanden te gaan, maar dan staat Ameland Beachrugby weer op de agenda op 10, 11 & 12 juni 2016. Ik heb twee jaar geleden het stokje van de organisatie overgenomen van Hans Le Noble, omdat ik vind dat onze traditie op de kampeer boerderij in ere moet blijven. Ook voor dit jaar heb ik dan ook de boerderij weer afgehuurd.

Vorig jaar zijn de inschrijvingen terug gelopen en heb ik de keuze gemaakt om onze BBQ op zaterdag aan te laten sluiten op het strand. Ik heb deze keuze moeten maken omdat ik er geen tijd voor had om te organiseren. Ook heb ik de financiële afhandeling niet goed kunnen doen hierdoor. Dit vind ik zonde en vandaar nu mijn oproep.

Wie helpt mij om het traditionele Beachrugby weekend op Ameland van Waterland te organiseren? Ik hoop dat minimaal twee mensen dit samen met mij willen oppakken met het oog op de toekomst. Voor vragen kan je altijd per mail bij mij terecht.

Tessa Sonderman
secretaris@rugbyclubwaterland.nl