Nu de grote clubactie loten verkocht zijn richten we onze pijlen alweer op de volgende evenementen.

Als eerste zullen de Cubs, Junioren en Colts op 14 december hun kerstdiner hebben op de club. Dit alles onder leiding van Corine die de organisatie vanuit de EC heeft. Om ongeveer zes uur is iedereen welkom om gezellig met z’n alle deze feestelijke avond bij te wonen. Wat er vervolgens op het programma staat blijft nog even geheim. Wil je mee doen aan deze avond kun je je als speler opgeven bij je teammanager.

Daarna zal er op 18 december de jaarlijkse klaverjasavond plaats vinden. De kantine zal dan om 19.15 uur open zijn en dit festijn start om 20.00 uur. Iedereen die kan klaverjassen of zo’n avond wil meemaken is welkom. Ga je klaverjassen dan wel even opgeven. Dit kan via de inschrijvingslijst die in de kantine hangt. Het zal de laatste klaverjasavond zijn in deze kantine. Tijdens deze avond zal er ook een tombola gehouden worden. Zoals het er nu uit ziet gaat het weer een gezellige en leuke kaartavond worden.

Als laatste activiteit voor 2019 is er dan op 21 december het Senioren kerstdiner. Je kunt je inschrijven door 10 euro over te maken naar het ibannummer NL70RABO0142737399 tav Rugby Club Waterland ovv kerstdiner. Schrijf je snel in want er is slechts plaats voor 70 personen. Deze avond staat onder leiding van Chantal en Kyra. Ook hier geldt dat we over de avond zelf niets prijs geven maar het zal net als vorig jaar weer bijzonder gezellig worden.

De eerste activiteit in 2020 zal het oliebollentoernooi en het nieuwjaarswensen zijn. We doen het op zondag 5 januari 2020. Zoals het er nu uitziet gaat de kantine om 11.00 uur open en start het toernooi om 12.00 uur. De teams zullen weer bestaan uit alle geledingen van de club. En ouders als u altijd al eens met uw kind heeft willen samenspelen in 1 team nu is daar de gelegenheid voor. Geef je dus op en geef aan met wie je wilt samen spelen. In de volgende weekmail zal verteld worden hoe aan te melden.