Op 18 september 2021 start de grote clubactie met de verkoop van loten en Rugby Club Waterland doet daar ook dit jaar weer aan mee. Dit jaar komen onze jeugdleden weer bij je langs om je te verleiden om loten af te nemen. Stel de kids niet teleur. Zoals ieder wel weet een lot kost 3 euro en daar gaat 2,40 euro naar de club.

Waar gaat de opbrengst dit jaar naar toe? Afgesproken is dat we met deze opbrengst onze jeugdafdeling gaan ondersteunen. Het nieuwe bestuur is ook van mening dat wie nu investeert in de jeugd er in de toekomst profijt van heeft.

Ik hoop dat dit jaar iedereen die onze mooie club een warm hart toedraagt loten koopt. Het hoeft niet alleen via de jeugd maar kan ook via onze site maar daarover volgende week meer. Dit is slechts een voor aankondiging.

Met vriendelijke groet

Hans Spaan