Zoals in het vorige bericht vermeld start de verkoop zaterdag 18 september. De boekjes zijn uitgedeeld aan onze jeugdleden dus vanaf vandaag worden er door de jeugd weer mensen lastig gevallen om loten te kopen. Net als vorig jaar kan dit door de QR code te scannen en rechtstreeks bij de verkoper te kopen. Als je niet benaderd wordt kun je ook loten kopen via deze link.

De opbrengst dit jaar gaat in zijn geheel naar de jeugdafdeling.Oproep voor de senioren heren en dames om ook dit jaar weer een superlot aan te schaffen.

Ik zal iedere week net als voor de corona weer een tussenstand bekend maken. Ik hoop dat wij dit jaar het bedrag van vorig jaar kunnen overtreffen en wens de jeugdleden dat ook veel succes met de verkoop.

Met vriendelijke groet
Hans Spaan