Na Boedapest (2013), Berlijn (2014), Edinburgh (2015) en Sophia (2016) lijkt het er op dat 2017 voor de heren van Rugby Club Waterland een tourloos jaar gaat worden. Er is in ieder geval nog geen nieuwe tourcommissie opgestaan die Jesse, Marijn, Jelle en Bart zullen opvolgen. Vanuit o.a. Engeland, Wales en Ierland zijn dan ook al teleurgestelde berichten bij ons binnengekomen dat ze het dit seizoen zonder Waterland moeten doen!

Vandaar deze oproep, wie maakt van het seizoen 2016/2017 een internationaal seizoen? Aanmelden kan via info@rugbyclubwaterland.nl. Voor meer info wat het organiseren van een tour inhoud kan je natuurlijk contact opnemen met één van de vier vorige leden van de tourcommissie.