st281718Voordat iedereen zich zondagavond in de Nationale kleur oranje hees gingen de heren van RC Waterland zaterdag eerst strak in pak en de dames haalden hun mooiste jurk uit de kast. Dat alles natuurlijk vanwege het afsluiten van het succesvolle 15 a-side seizoen: het Rugby Club Waterland Gala.

Met de geweldige muziek van de band Bolistic Smoke en het clubgebouw dat door de feestcommissie stijlvol was aangekleed werd het een hele gezellige avond. Natuurlijk werden ook de speler, speelster, waardevolle speler en de supporter van het jaar bekend gemaakt. Deze eer was voor Michael Sparks (speler), Inger Jongerius (speelster), Maaike Loth (waardevolle speler) en Brigitte Kanitz (supporter/vrijwilliger). Kijk verder voor de foto’s die zaterdag gemaakt zijn!