De familiedag wordt echt een geweldig feest. De spellen krijgen steeds meer inhoud. Hoe kom je nu te weten welke spellen er worden gespeeld. Dit kan je alleen te weten komen als je je straks inschrijft.

Nog even uitleg voor wie deze familiedag is. Iedereen is welkom die lid is van RC Waterland alsmede van de Waterland Eagles als ook van de Barbarians. Ook familie en vrienden van leden mogen meedoen. Een team bestaat uit maximaal 10 personen. Heb je als familie geen tien leden dan kun je het team natuurlijk wel inschrijven. De individuele inschrijvers worden dan toegevoegd aan je team.Dus je kunt je natuurlijk ook individueel inschrijven.

Op dit moment zijn we het spellen boekje aan het maken voor de teams die straks inschrijven.Hierin staan dus de spellen de spelregels en diverse andere weetjes. Word je al een beetje nieuwsgierig ga dan snel proberen om een team te formeren. Ondertussen gaan we natuurlijk keihard door met de organisatie.
Veel plezier met het organiseren van een team.

Met gezellige groet
Hans en Erna