CLUBBIER REVEAL & BIERPROEVERIJ

VRIJDAG 7 APRIL 2023 (GOEDE VRIJDAG) – AANVANG 20:00 UUR

In ons jubileumjaar brengen we in samenwerking met Berging Brouwerij een clubbier uit dat vast aan de bar te koop zal zijn. Benieuwd naar dit heerlijke biertje? Kom dan naar de Clubbier Reveal & Bierproeverij (18+) in ons clubhuis op Goede Vrijdag (7 april).

Naast het proeven van dit nieuwe bier is er een proeverij van zes verschillende soorten bier (inclusief hapjes). Biersommelier Rick Kempen komt speciaal naar Rugby Club Waterland om ons alles te vertellen over deze soorten en over bier in het algemeen. Een smaakvolle en leerzame Goede Vrijdag. Aanmelden en betalen via RCW Store:

AANMELDEN (via RCW Store)

UPDATE 15 MAART 2023: We hebben het limiet van 50 aanmeldingen binnen! Daar zijn wij heel blij mee, dat kan niet anders dan een goede vrijdag worden! Te laat met aanmelden? Je kan je via vereniging@rugbyclubwaterland.nl aanmelden voor een plekje op de reservelijst. Je krijgt van ons dan per mail bericht als er een plekje vrijgekomen is.

Rick Kempen

Rick Kempen is bierambassadeur bij Bier&cO, gediplomeerd biersommelier en biercolumnist bij Het Parool. Hij is auteur van o.a. de boeken Bierwijzer en Bier. In zowel zijn dagelijks leven als in zijn werk verbindt hij mensen door zijn kennis en passie over bier te delen.