Het weekendprogramma, foto’s, wedstrijdverslagen. Je zag het tot begin maart allemaal voorbij komen op onze website en social media. Tot het coronavirus in Nederland opdook.... Omdat het nu stil is op het rugbyveld is het ook online een stuk stiller. Maar de komende tijd zullen we ons weer vaker laten horen. Dit keer niet om de club te promoten maar onze sponsoren die in deze moeilijke tijd ook steun kunnen gebruiken. Zo hebben we een aantal horeca sponsoren die geen gasten meer mogen ontvangen en bijvoorbeeld zijn overgeschakeld op het bezorgen en/of het afhalen van eten. De komende weken promoten we via onze website en social media deze sponsoren! Geef ze een steuntje in de rug(by)!

Spijkerman Eten & Drinken

Er zijn maar weinig plekken in Purmerend waar je direct aan het water kan drinken, lunchen of dineren, maar bij Spijkerman kan dat. Tot helaas dit restaurant ook haar deuren en buitenterras vanwege het coronavirus moest sluiten. De ligging van het restaurant, meteen aan je rechterhand als je de binnenstad via de Sluisbrug binnen rijdt, is prachtig. Onlangs vierden ze dat ze vijf jaar op deze nieuw gebouwde plek zaten, maar tot een feestje kwam het dus helaas niet. Maar gelukkig kan je wel gewoon nog je eten bij Spijkerman op de Neckerdijk 1 bestellen!

Spijkerman heeft een speciaal afhaalmenu samengesteld. Dit kan je op vrijdag t/m maandag telefonisch bestellen (tussen 14.30 - 16.30 uur) via 0299-423951. Je bestelling kan je vervolgens bij het restaurant zelf afhalen tussen 16.30 en 19.30 uur.

Voor het actuele menu kan je terecht op de website van Spijkerman: spijkerman-etenendrinken.nl

Volg ook het Facebook en/of Instagram account van Spijkerman en blijf zo op de hoogte van gerechten die je buiten de menukaart om ook kan afhalen. Zo serveren ze op 5 mei de geroemde sliptong, dit keer met gebakken aardappelen en witlof met ham&kaas.

Eet smakelijk!