Het weekendprogramma, foto’s, wedstrijdverslagen. Je zag het tot begin maart allemaal voorbij komen op onze website en social media. Tot het coronavirus in Nederland opdook.... Omdat het nu stil is op het rugbyveld is het ook online een stuk stiller. Maar de komende tijd zullen we ons weer vaker laten horen. Dit keer niet om de club te promoten maar onze sponsoren die in deze moeilijke tijd ook steun kunnen gebruiken. Zo hebben we een aantal horeca sponsoren die geen gasten meer mogen ontvangen en bijvoorbeeld zijn overgeschakeld op het bezorgen en/of het afhalen van eten. De komende weken promoten we via onze website en social media deze sponsoren! Geef ze een steuntje in de rug(by)!

Café de Heeren

Waar in de horeca aardig wat restaurants zijn overgeschakeld zijn op bezorgen/afhalen ligt het voor café natuurlijk wat lastiger. Sinds half maart moest Café de Heeren de deuren sluiten. De kroonluchters konden een extra poetsbeurt krijgen, maar de gevolgen van het wegvallen van de reguliere inkomsten zijn natuurlijk flink. Helemaal als je bedenkt dat dit café op Koningsdag en Bevrijdingsdag het middelpunt van de Koemarkt is. Gelukkig werd deze week bekend gemaakt dat De Heeren vanaf 1 juni het buitenterras (in aangepaste vorm) weer mag openen. Tot die tijd kan je deze sponsor steunen door de aankoop van cadeaubon.

Op de website van hert café kan je deze cadeaubonnen bestellen. Je aankoop kan je dan vanaf 1 juni verzilveren op het terras van Café de Heeren op de Koemarkt 32. Na de bestelling sturen ze de bon naar je op en deze kan je besteden aan zowel eten als drinken.

Volg De Heeren ook op social media via Facebook en Instagram voor het laatste nieuws!

Alvast proost en eet smakelijk!