Voor iedereen die vandaag voor niets bij de brievenbus heeft zitten wachten op een berg valentijnskaarten hebben wij goed nieuws. Morgen wordt namelijk het nieuwe Try-Out Magazine bezorgd bij de leden en sponsoren van Rugby Club Waterland! Met deze keer natuurlijk onze kampioenen op de cover. Als valentijnscadeau van de redactie krijgen de dames van RC West-Friesland en RC Zaandijk deze keer ook een exemplaar thuisgestuurd!

Want natuurlijk wordt er in het magazine ook aandacht besteed aan het eerste Waterlandse dameskampioenschap. Verder verdiepen wij ons in de Waterlanders die overal ter wereld vandaan komen en kwamen, het stadion en het kunstgras van het Nationaal Rugby Centrum, de Guppen, sponsor Rixax Verhuur, de Dutch Sevens Ladies, Orange City en nog veeeeeeeeel meer.

Namens de redactie wensen we iedereen veel leesplezier toe!