Thank-god-its-fridayVanavond staat onze eerste ‘clubavond’ van het seizoen op het programma. Doordat vorig jaar de trainingen van de vrijdag verplaatst werden naar de donderdag, wordt door vele de gezellige derde helft na de training erg gemist. Elke laatste vrijdag van de maand moet die gezelligheid terugkomen door middel van de ‘clubavond’.

De TC zal op deze avonden voor de trainingen zorgen (20.15 – 21.30 uur), naast de spelers van RC Waterland 3 (en veteranen) die altijd op vrijdag trainen is op deze training iedereen welkom! Dat geldt natuurlijk helemaal voor de derde helft na de trainingen, deze momenten zullen altijd in een bepaald thema staan. Denk hierbij aan een pubquiz of een bokbieravond. Heb je zelf een leuk idee voor de clubavond? Vanavond staat er een ideeënbus op de bar waar je jouw favoriete invulling van de komende clubavonden kan laten weten! Tot vanavond!