Ook deze zondag weer aan de bak. Met 17 meiden onderweg naar Haarlem. Sfeer was er al in de auto. Feesten doen wij dag en nacht?! In elk geval goede moed, (behoorlijke) katers en een wedstrijdspirit. We mochten de tegenstander niet onderschatten, want ze hadden in de loop van het seizoen verrassende uitslagen op papier gezet.

Wij met 14, zij met 13 begonnen we. Zeker in de eerste helft hadden we tegenstand. Maar try’s kwamen er. Het was een rare wedstrijd waarin veel gebeurde wat weinig met het spelletje te maken had. Al met al kwamen we wel op dreef en hebben we een uitslag van 91-0 weten te creëren.

Na afloop kregen we van de Zaandijk mannen allemaal een mooie bos bloemen, want wij zijn WINTERKAMPIOEN!! Heel erg bedankt mannen. Natuurlijk ook alle andere supporters die naar Haarlem zijn gekomen super bedankt!! Verder wil ik iedereen oproepen onze volgende wedstrijd is 19 januari 2014, op eigen gronden! Dit wordt een belangrijke wedstrijd waar we alle supporters nodig zullen hebben! Zet em in je agenda !!