De dames van RC Waterland en Zaandijk Rugby hebben zondag aangetoond meer dan terecht te promoveren naar de Ereklasse. In de laatste competitiewedstrijd van het seizoen overklaste ze tegenstander LRC DIOK met hele ruime cijfers. Het werd maar liefst 106-0! Met 38 punten uit tien wedstrijden ziet het team van trainer/coach Hans Heijne de wedstrijden in de hoogste Nederlandse damesklasse met veel vertrouwen tegemoet. Na afloop van de wedstrijd werd met heel veel publiek de promotie uitgevierd. Uiteraard ontbraken daarbij de champagne en de bloemen niet. Dames van harte gefeliciteerd met jullie promotie! Het is absoluut verdiend!

Natuurlijk mag een uitgebreid fotoverslag van de wedstrijd tegen LRC DIOK niet ontbreken! Heel veel kijkplezier!

Wedstrijdfoto’s RC Waterland / Zaandijk Rugby – LRC DIOK

Foto’s: Maarten Rabelink