Afgelopen vrijdag werd tijdens de ALV de eerste versie van het clubblad van Rugby Club Waterland in nieuwe stijl aangeboden aan voorzitter José van der Linden. De naam ‘Try-Out’ is blijven bestaan en Martin Eegerdingk is nog steeds betrokken bij het samenstellen maar voor de rest is het blad helemaal in een nieuw jasje gestoken. Het full color magazine bevat o.a. interviews met (jeugd)leden, een overzicht van de Waterlandse rugbyteams, een prijsvraag en tips voor de (beginnende) rugbyspelers.

Het 40 pagina’s tellende eerste magazine zal na komend weekend bij alle leden op de deurmat liggen. Hoewel de redactie erg trots is op de eerste versie  van het magazine staan we natuurlijk altijd open voor tips (en natuurlijk complimenten). Meer informatie over de redactie en een ‘sneakpreview’ van het magazine kun je hier vinden.